We used to kiss all night, but now it's just a barfight

Jag hatar när mamma ringer mig fastän hon sitter på nedervåningen och när jag sover.
Liksom, min ringsignal är skrämmande. "Hey it's Nick Jonas, pick up your phone it's ringing. Pick up that phone, it's ringing, pick up that phone. You know it's ringing."
Seriöst, skulle inte ni bli skrämda om ni sov djupt. Och hörde eran idol's röst bara eka i erat huvud? xD Jag blev helt skrämd och satte mig upp, sedan tittade jag på min mobil och ba: " men jävla -.-' "

Anyhoo, jag sitter här och chattar med Tora. Har suttit och gjort det ett tag, fyfan att min webcam är sönder. Annars skulle vi ha dampat loss. hahha! Men aja, sitter och lyssnar på musik också. Igår var jag med Elyan och Reham som senaste inlägget lyder, vi dampade såklart. Sen stack vi till ica, efter ica gick vi hem till dom och tittade på Ugly betty och lite av Desperate Housewives, sen skulle jag typ hem för klockan blev kvart över tio. Hah, aja.
Nu ska jag typ göra en video till Frida där vart hon sjunger och sedan lägga ut på YT.
cya <3


Kommentarer
Postat av: julia

var har du fåt den signalen ifrån??

2009-10-28 @ 23:28:56
URL: http://jjdanger.blogg.se/
Postat av: L

jb är bäst!

2009-10-31 @ 19:05:59
URL: http://betterthanbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0