Let me see that body bounce, baby.

nu ska jag ta tag i bloggandet, vilket jag aldrig gör.
men haha.. det e höstlov vafasen.

igår hade familjen + louise tacokväll, hahaa. Vi hade det skitroligt may i say, och så tittade vi på en film som gick på TV1000. Sen tittade vi lite på disney channel. Hahhaa, hela familjen insisterade och klagade, men jag ville :-) Efter 2 timmar tevetittande åkte jag, pappa och min lillebrorsa och lämnade min bror till gymmet, sen åkte vi vidare till Skavsta - pappa jobbar ju där - och så fick vi gå så jävligt nära ett jävligt stort flygplan. Hahah, grymt coolt ;o men aja, sen så fick vi typ ta bakvägen och snacka med pappas chef om en data han hade tänkt sälja till pappa. Vi fick med oss den och så begav vi oss hemåt! ;)

idag så har jag suttit här hemma hela dagen och tittat på disney channel 6 timmar i raken, hannah montana, wizards, sonny with a chance, jonas brothers living the dream, sonny with a chance, hannah montana, wizards, JONAS och slutligen WIZARDS OF WAVERLY PLACE THE MOVIE! den var gryyyyyymt bra! Mycket bättre än vad jag förväntat mig, fyfan vad david och selena är bra! haha :) men efter det gick jag till mitt rum, skrev lite och lyssnade på musik. Just nu har jag iallafall inget och göra, ska nog ta och ladda ner en film. Förslag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0