I'm waiting for you right outside

jaha, och nu har jag tittat på Mean Girls.
Den var skitbra! Tack Isa för att du tipsade! :DD Rekomenderar den för alla söta bloggläsare! Y-a-y.
Efter filmen satt jag och proppade i mig Ben&Jerry's, mhhhhh. GÖTT! Hehe, Iallafall sitter jag här och twittrar lite. Har inget annat för mig, ni får gärna tipsa mig om filmer. Och ni som inte vet vad jag gillar för typ av filmer; drama, romantik, komedi, och spänning. Love it. Inge skräck! Noway in hell att jag föredrar det ;)
Anyhoo, ska ta och klippa ut bilder från tidningar, byta plats på mina affisher och planscher. Vilket kommer och ta åratal eftersom jag har skitmånga!
nu ska jag ner och äta!
xxx.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0