You know I'm bored

ni visste aldrig att jag hade tråkigt va?

berätta 5 sanningar om dig själv.
1. jag är galen i the jonas brothers
2. jag älskar twitter, spec när man har tråkigt
3. jag är beroende av Jackass <3
4. jag älskar mina vänner. :)
5. jag kan INTE sjunga!!!

berätta 5 saker du har på dig just nu.
1. shorts
2. trosor
3. jb t-shirt
4. topp, bh elr whatever ^^
5. strumpor

berätta 5 personer som du inte klara dig utan.
1.  nick jonas
2. kevin jonas
3. joe jonas
4. min familj
5.  mina vänner

berätta 5 saker som du gjort idag.
1. data
2. tittat på jackass
3. ätit
4. musik
5. gjort klart matten, svenskan osv

nämn 10 personer som betyder mycket för dig.
1. nick jonas
2. kevin jonas
3. joe jonas
4. mamma
5. pappa
6. mina bröder
7. elyan rebeh
8. reham rebeh
9. felicia berg
10. o alla mina vänner <3

utmana nu 5 personer som MÅSTE göra detta. 
1. dom
2. som
3. har
4. tråkigt
5. just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0