everything comes to an end

HEJ :D
skola idag dåra, första lektionen fick vi klä en julgran som Olle hade hämtat (!?) men jag orkade inte så gustav, olle och gabriel gjorde det. Först blev allt fail, för dom blev helt hyper och "virade" ljusen fel runt granen. Så började dom skrika o Victor fick daamp.. (bitte va sjuk) och  så satt jag där och skratta åt dom. xd
olle ba; ge den till osten! (gustav mena han)
gustav ba; kalla mig inte osten din bajskorv.
HAHAHA, omg. det låter så otroligt barnsligt i bloggen. men om ni bara skulle ha hört det. xD
sen vare typ rast, och så efter rasten var det arbetslagssamling. alla i arbetslaget samlades och vi prata om julavslutningen i mellanrummet. Efter det fick vi gå till familjegrupperna.
Lunch, rast, hemvistet, engelska(skrev ett blogginlägg men de gick bort ;s), och slöjd!
men jag skiippa den, för ja hade tandläkare.
snacka om att alla blev avundsjuka, spec. emil xDD

när jag kommit hem hade alla tråkigt så vi gjorde pepparkakshus som vi sedan smascha sönder, iaf taket!
PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0