13:44

jaha, och här sitter jag.
Jag är sjuk på grund av svininfluensasprutan som jag tog igår. Jag har feber, mår illa regelbundet och min arm gör så ont. Och ni som inte har tagit den men ska ta, var inte oroliga. Det är som en vanlig spruta, och det finns en liten chans att ni drabbas av lite feber, illamående eller så. Får väl skippa träningen idag, kan knappt gå och har ingen lust och äta någonting. Har knappt sovit inatt eftersom mina bröder kom in varenda 15:e minut och tittade till mig om jag hade mycket feber, blablabla. Usch..
Så läsare! :



Kommentarer
Postat av: emelie

haha ska ta den på tisdag , kommer dö!

Jag är asrädd! XD

gjorde den ont? haha förresten säg inte , jah vågar inte:OXD

2009-11-25 @ 17:30:46
URL: http://eeemelie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0