I wanna get back to the old days when the phone rings

IGÅR
Var Lina's son sjuk, så vi hade typ tre lärare? Heike, Gunilla och Bitte. Inget märkvärdigt och inget kul, eller jo. Men inget och skriva ner.. hahah. Efter långrasten satt vi i klassrummet och lyssnade på Bitte's babbel. Precis när vi skulle jobba gick brandlarmet igång och alla ba: YEES, och sprang ut. Hahahaha! Vet ni ens hur glad jag blev?! :O Asglaaaad!! Men aja, vi fick stå utanför i typ 10 minuter. Tydligen hade Beta's ljus (de tränade lucia) fått igång larmet. Så fick vi gå in, och så vare typ lite jobb o sånt. klockan 14 fick vi gå upp och fixa för julbordet. Vi blev klara ganska snabbt och Bitte hade sagt om vi jobbade övertid (Kl 15 och uppåt) så fick vi ha sovmorgon. Men näe, vi blev klara 5 minuter för tidigt. Och så gick vi i typ snigelfart ner till klassrummet och Emil o Lucas gömde sig i bibblan, haha. Men vi fick spela på bittes piano när vi kom ner och det blev ashysteriskt. o.O

IDAG
Tittade först på Lucia som Beta hade, haha. Saosanns hår började typ brinna (?!:s) så Helan börja typ skrika mitt i en sång: DITT HÅÅÅÅR!!!!!!!! hahahaha, ja dog. Men aja, sen vare typ rast, och så pepparkaksbakning. Efter jag hade bakat blev jag och Elyan asflummiga, så vi typ satt och asgarvade åt Gustav och Gustaf åt deras beteende. T.ex att Gustav sparka hnm rakt mellan benen och magen flera gånger och att Elyan kastade böcker så dom hamna på Gustav. Fyfan vad jag skrattade. Till sist hängde jag över bordet i klassrummet och dog. Men sen så fick jag, Lucas, Matilda och Felicia gå upp t julbordet och börja jobba. Tog hand om disken först helt ensam, sen så fick jag lägga ut bestick helt själv och glas och en massa. Sen när jag bara hade 10 minuter på mig stod jag vid dörren och öppnade alla flaskor med en jävligt vass kapsylöppnade till varenda person som gick in. Det kom typ 10 stycken åt gången och jag dog. Jag fick jobba i en timma med det där och mina händer är full med en massa blåsor. -.-' Sen skar Danny sig med kapsylöppnaren likaså Helan. Vi fick gå ner en massa och så. Men iaf sen så när alla hade gått så skulle vi städa, jag och Helan gick ner till Gamma och leta efter Lucas, vi skulle typ städa och han ville slippa det xX. Men vi hitta hnm i fotbollsplan och så satt vi och garvade åt Yousef, Gabbe, Gustaf och Gustav åt deras fånigheter igeeen. Sen så fick dom skäll och jag och Helan passade på och sticka utevägen (vilket var iiiiiskallt, hon hade tofflor men nte jag) men vi kom upp och på måndagen ska vi få sovmorgon! :D Istället för och börja 8, får vi börja kvart i 9. Yeah..
snacka om en hysterisk dag.. huh?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0