he gives attention when she cries herself to sleep

Jag är en vanlig person som har vanliga vänner och som passar in. Jag ser ut som alla andra och jag är som alla andra. Men på insidan är jag splittrad i tusentals bitar. Jag mår inte bra och klarar inte av pressen jag får på mig. Jag är död på insidan men på utsidan en helt vanlig tjej. Jag har så mycket känslor, men ingen inser det. Mitt liv är inte perfekt, men jag klagar aldrig som andra gör. Jag vill bara vara som alla andra, kunna passa in. Jag vill kunna prata med nån som förstår mig, som kan hjälpa mig igenom detta..

förlåt, ville bara skriva av mig lite.
" I want someone to need, is that so bad? "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0